Wednesday 18 November 2020

KENA HACK!

Assalamualaikum,

Kepada sahabat-sahabat dan juga tuan-tuan yang dirahmati Allah SWT. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat.

Tahun 2020 ini merupakan tahun yang sangat mencabar bagi kita semua untuk menghadapi wabak Covid-19.

Penyakit ini 'menyerang' kepada sesiapa saja malahan tidak mengenal jantina, umur mahupun pangkat. Semoga kita dijauhkan dari penyakit ini.

Saya cuma ingin memaklumkan bahawa akaun twitter AVL (pemudasufii) saya telahpun di hack oleh seseorang yang tidak bertanggungjawab.

Sebelum :


Sesudah :



Jadi saya nak nyatakan disini bahawa saya tiada lagi akaun twitter yang official. Jikalau tuan-tuan melihat suatu akaun yang merujuk kepada diri saya, ketahuilah itu bukan akaun saya. Kalau boleh report, reportkan ajee akaun itu!

Dan 1 lagi, saya ingin berkongsikan 1 platform yang sedang aktif disana. Jikalau tuan-tuan sudi, jemputlah singgah ke sana. Channel masih kecil tidak seperti channel-channel yang lain. Terima kasih!

http://www.youtube.com/c/AzwxnnnVL

(AzwxnnnVL)

No comments:

Post a Comment